Ca şi în 2007 şi 2008, Coca-Cola România deschide acest an cu o nouă campanie, Fabrica de Fericire, care spune povestea personajelor: Pupăcilă, Hărnicilă, Wendy, precum şi a altor locuitori ai maşinii Coca-Cola. "Este deja o tradiţie să începem anul cu o nouă aventură din Fabrica de Fericire, un episod care merită aşteptat cu sufletul la gură. Campania globală Fabrica de Fericire este foarte apreciată de consumatori, fiind un motiv de bucurie şi distracţie, o doză zilnică de optimism şi vitalitate, atribute-cheie pentru un pahar de Coca-Cola", a declarat Cristian Linaru, Junior Brand Manager Sparkling Soft Drinks Coca-Cola România şi Moldova.
Campania Coca-Cola Zero "Tongues and Eyeball" inspiră şi încurajează consumatorii să găsească fericirea în moduri despre care se crede că sunt imposibile. În această campanie cele 5 simţuri sunt reprezentate de personaje animate: Ochiul, Creierul, Degetul şi cele două Limbi, în timp ce dialogul lor marchează un paradox: gustul autentic de Coca-Cola al Coca-Cola Zero. Ambele campanii sunt produse de Weiden+Wennedy Amsterdam şi adaptate local de BV McCann Erickson.
În România, campania Fabrica de Fericire include un spot TV de 30 sec, panouri outdoor, comunicare in-store, newsletter şi bannere online care conduc către website-ul dedicat campaniei.
Campania Coca-Cola Zero "Tongues and Eyeball" include, pentru început, un spot TV de 30 secunde. Ca şi în 2007 şi 2008, Coca-Cola România deschide acest an cu o nouă campanie, Fabrica de Fericire, care spune povestea personajelor: Pupăcilă, Hărnicilă, Wendy, precum şi a altor locuitori ai maşinii Coca-Cola. "Este deja o tradiţie să începem anul cu o nouă aventură din Fabrica de Fericire, un episod care merită aşteptat cu sufletul la gură. Campania globală Fabrica de Fericire este foarte apreciată de consumatori, fiind un motiv de bucurie şi distracţie, o doză zilnică de o