Vanzarile auto la nivel mondial ar putea avea nevoie de mai mult de sapte ani pentru a reveni la nivelul de 69 de milioane de unitati inregistrat in 2007, a declarat directorul general al Renault-Nissan, Carlos Ghosn. "Ar putea fi necesari mai mult de sapte ani pentru a reveni la acest nivel (din 2007, n. r.)", a spus el. Recesiunea din industria auto a fost agravata de criza creditelor si volatilitatea cursului de schimb, a adaugat Ghosn. "Daca ar fi fost vorba doar despre recesiune, ar fi fost o problema minora, deoarece suntem o industrie ciclica", a precizat oficialul Nissan, adaugand ca dificultatile de pe piata creditelor si variatiile mari ale cursului de schimb au agravat impactul recesiunii. Sectorul auto va inregistra un proces de "consolidare", intrucat, potrivit estimarilor, scaderea vanzarilor se va accelera, de la 63 de milioane de unitati in 2008 la 55 de milioane de unitati in 2009, considera Ghosn. "Vanzarile auto din 2007 au fost de 69 de milioane de masini. In 2009 putem ajunge la 55 de milioane de unitati. Trendul din ultimele saptamani indica 55 de milioane de unitati", a spus el.
Vanzarile auto la nivel mondial ar putea avea nevoie de mai mult de sapte ani pentru a reveni la nivelul de 69 de milioane de unitati inregistrat in 2007, a declarat directorul general al Renault-Nissan, Carlos Ghosn. "Ar putea fi necesari mai mult de sapte ani pentru a reveni la acest nivel (din 2007, n. r.)", a spus el. Recesiunea din industria auto a fost agravata de criza creditelor si volatilitatea cursului de schimb, a adaugat Ghosn. "Daca ar fi fost vorba doar despre recesiune, ar fi fost o problema minora, deoarece suntem o industrie ciclica", a precizat oficialul Nissan, adaugand ca dificultatile de pe piata creditelor si variatiile mari ale cursului de schimb au agravat impactul recesiunii. Sectorul auto va inregistra un proces de "consolidare"