Coldwell Banker Affiliates of Romania continua planul de dezvoltare si vizeaza unirea fortelor in 2009 cu cel putin 10 parteneri locali. Extinderea teritoriala se va face pe baza sistemului de franciza. O data cu preluarea marcii, beneficiarii vor primi un produs complex: in primul rand know how-ul si reputatia marcii, apoi parghiile ce tin de imagine, comunicare, publicitate, suport IT. Viitorii parteneri vor fi societati cu experienta in real-estate si cu fonduri pentru o investitie care sa
Coldwell Banker Affiliates of Romania continua planul de dezvoltare si vizeaza unirea fortelor in 2009 cu cel putin 10 parteneri locali.
Extinderea teritoriala se va face pe baza sistemului de franciza. O data cu preluarea marcii, beneficiarii vor primi un produs complex: in primul rand know how-ul si reputatia marcii, apoi parghiile ce tin de imagine, comunicare, publicitate, suport IT.
Viitorii parteneri vor fi societati cu experienta in real-estate si cu fonduri pentru o investitie care sa sustina standardele impuse de compania americana. Acestea tin de amplasarea stradala, de amenajarea interioara si exterioara a reprezentantei, identitatea de marca, instruirea personalului, calitatea serviciilor.
“Trebuie sa ne pregatim pentru extindere, in pofida contextului actual al pietei. Momentan cererea e strangulata de institutiile financiare care intampina dificultati in evaluarea situatiei proprii. Insa, situatia nu poate persista, tranzactiile si acordarea de credite trebuie sa continue pentru ca acestea sa-si sustina afacerea”, a declarat Norbert Hockl – Vice President Strategy Coldwell Banker Affiliates of Romania.
“In plus, desi presa scrie despre o situatie blocata in real estate, firmele vizionare cauta de pe acum afiliere la branduri internationale reprezentate deja local. In acest fel vor fi pregatiti si functionali peste 3 – maxim 6 luni, m