Peste 13 milioane de produse Ikea au ajuns în casele românilor în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2008. Numărul vizitatorilor magazinului a depăşit 3 milioane, în timp ce vânzările totale au fost de 104,7 milioane de euro (suma ce include TVA). Cele mai mari vânzări s-au înregistrat în luna septembrie, după lansarea noului catalog: 9,4 milioane de euro(fara TVA / 11,18 milioane de euro cu TVA), cu peste 275.000 de vizitatori. Potrivit sondajelor realizate de companie, cl
Peste 13 milioane de produse Ikea au ajuns în casele românilor în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2008.
Numărul vizitatorilor magazinului a depăşit 3 milioane, în timp ce vânzările totale au fost de 104,7 milioane de euro (suma ce include TVA).
Cele mai mari vânzări s-au înregistrat în luna septembrie, după lansarea noului catalog: 9,4 milioane de euro(fara TVA / 11,18 milioane de euro cu TVA), cu peste 275.000 de vizitatori. Potrivit sondajelor realizate de companie, clienţii au fost atraşi de calitatea, funcţionalitatea şi preţul mic al produselor Ikea. „Încă de la deschiderea magazinului, ne-am propus să oferim produse funcţionale, de calitate şi cu un design atractiv pe care să şi le poată permite cât mai mulţi oameni.”, a declarat Cornel Oprişan, retail manager Ikea România.
Produsele de mobilier au însumat aproximativ 60% din vânzările magazinului Ikea în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2008, restul reprezentând accesorii şi decoraţiuni pentru casă.
Obiectivele Ikea România pentru 2009 rămân neschimbate. „Ne aşteptăm ca în 2009 consumatorii să fie tot mai exigenţi în privinţa raportului calitate-preţ şi să îşi re-prioritizeze cheltuielile din bugetul familiei, abordându-le pe termen mai lung şi cu mai multă atenţie”, a subliniat Cornel Oprişan.