Kingston Technology Romania a vandut 65.000 de unitati in primele trei saptamani ale lunii ianuarie 2009 si estimeaza ca vor fi cumparate pana la 250.000 unitati in primul trimestru al acestui an.
Desi preturile produselor au crescut in ultimele doua saptamani cu 60%, Pawel Smigielski, manager regional al Kingston pe Europa de Est, spune ca acest fenomen are loc pentru ca asa este dictat de jucatorii din piata. Totodata, seful companiei in zona est-europeana declara ca “daca se va mai taia din productie, preturile vor creste si, la un moment dat, se vor stabiliza, iar daca preturile vor cobori, asa cum ne asteptam, vom vinde mai mult, insa doar din punct de vedere cantitativ”.
In 2009, John Tu, CEO si co-fondator al Kingston Technology, prognozeaza o consolidare a pietei globale – vor exista multi jucatori care nu vor mai face fata si se vor retrage –, dar si o cota mai mare pentru compnia pe care o conduce.
In ceea ce priveste filiala din Romania a companiei, Mihai Marcu, director dezvoltare pentru Bulgaria, Romania si Moldova, spera sa obtina o cota de 20% pe segmentul cardurilor de memorie pentru telefoanele mobile si sa creasca pe partea de tehnologie HyperX, dedicata gamerilor.
“In 2009 ne vom concentra, in primul rand, pe dezvoltarea segmentului de produse cu prezenta in zona de retail, cum sunt dispozitivele USB si memoriile flash pentru telefoanele mobile si aparatele foto/video, avand ca obiectiv crestearea ponderii pe care o avem pe aceasta piata. De asemenea, vom acorda o atentie sporita segmentului de memorii HyperX, observand un interes in continua crestere din partea entuziastilor in optimizarea sistemelor de gaming”, a declarat Marcu.
In decembrie 2008/ianuarie 2009, cele mai bine vandute carduri de memorie in Romania au fost cele de 8GB si peste, iar modulele de 2GB si peste aceasta valoare, au insumat 66% din vanzarile to