Kingston Technology, companie ce activeaza pe piata locala de module de memorie PC, carduri flash si unitati portabile USB, a inregistrat o crestere cu 6% a vanzarilor in 2008, pana la 10,66 milioane de dolari. In 2007, compania a raportat vanzari de 10,09 milioane de dolari pe piata romaneasca. Cantitativ, vanzarile Kingston pe piata locala s-au cifrat in 2008 la aproximativ 930.000 de memorii, cele mai mari volume fiind obtinute pe segmentul memoriilor de tip Flash (carduri de memorie pentru
Kingston Technology, companie ce activeaza pe piata locala de module de memorie PC, carduri flash si unitati portabile USB, a inregistrat o crestere cu 6% a vanzarilor in 2008, pana la 10,66 milioane de dolari. In 2007, compania a raportat vanzari de 10,09 milioane de dolari pe piata romaneasca. Cantitativ, vanzarile Kingston pe piata locala s-au cifrat in 2008 la aproximativ 930.000 de memorii, cele mai mari volume fiind obtinute pe segmentul memoriilor de tip Flash (carduri de memorie pentru telefoane mobile si pentru aparate foto video, precum si dispozitive USB), dar si pe segmentul memoriilor DRAM (Branded si ValueRAM). In urma cu un an Kingston a inregistrat vanzari de 584.000 de unitati. Cotele de piata inregistrate au fost de 25% pentru segmentul cardurilor de memorie, 25% pentru dispozitivele USB si 13% pentru memoriile DRAM. "Dupa patru ani de prezenta in Romania observam o aliniere a tendintelor de crestere ale business-ului local la nivelul din Europa de Est, unde am crescut cu 5,4", a declarat Pawel Smigielski, managerul regional pentru Europa de Est in cadrul Kingston Technology Europe Ltd. In ceea ce priveste pozitia pe piata din Romania, Kingston si-a consolidat business-ul realizand o crestere din punct de vedere cantitativ cu 59% in raport cu anul 2007, a declarat Mihai Marcu, directorul de dezvoltare pentru Bulgaria, Moldova, Romania in cadrul Kingston