Centrul Medical Unirea (CMU), unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a serviciilor medicale private, a raportat o cifra de afaceri de 11 milioane euro in 2008, in crestere cu 37% fata de anul precedent, iar pentru acest an estimeaza o crestere de 50%, pana la 16,5 milioane euro.
„Abonamentele medicale, noul Spital de Obstetrica si Ginecologie, Centrul de Imagistica si clinicile din tara sunt principalii factori care vor contribui la cresterea businessului CMU in 2009”, sustin reprezentantii companiei.
Cea mai mare pondere in structura veniturilor CMU este detinuta in continuare de abonamentele medicale, acestea contribuind cu 80% la cifra de afaceri a companiei.
Oficialii CMU sustin ca toate obiectivele stabilite pentru 2008 au fost indeplinite si chiar depasite, business-ul companiei fiind concentrat atat asupra consolidarii segmentului corporate, prin cresterea numarului de arondati, cat si a dezvoltarii segmentului de retail, prin diversificarea serviciilor CMU.
„In 2008 am continuat sa ne focusam asupra segmentului de abonamente corporate, care ne asigura pozitia de lider pe piata locala de profil. Pe de alta parte, ne-am indreptat eforturile investitionale si spre segmentul de retail, mai mult decat in orice alt an, mizand in special pe cresterea adresabilitatii si diversificarii serviciilor noastre. Astfel, printre cele mai importante realizari in 2008 se remarca deschiderea Policlinicii de Pediatrie din Opera Center, inaugurarea Centrului de Diagnostic si Tratament din Baneasa, lansarea prezentei CMU in Cluj si Constanta si nu in ultimul rand lansarea Spitalului de Obstetrica si Ginecologie „Regina Maria”, proiectul nostru de suflet. In concluzie, ne-am concentrat pe deschiderea de noi locatii in Bucuresti si pe diversificarea serviciilor existente. Mizand in dezvoltarea noastra pe inovatie si diversificare, credem ca am