AutoItalia, importatorul marcilor Grupului Fiat pe piata locala, a comercializat anul trecut 16.260 de autovehicule, nivel similar cu cel din 2007, potrivit statisticilor companiei. Cea mai bine vanduta marca din cadrul grupului s-a mentinut Fiat, cu 15.848 de unitati, in crestere cu 1% comparativ cu anul anterior. Cel mai ridicat avans l-a inregistrat marca de lux Maserati, care in 2008 si-a dublat vanzarile la 41 de unitati, valoarea masinilor comercializate depasind cifra de 4,5 milioane de euro. Cea mai mare scadere a fost inregistrata de SsangYong, producatorul coreean de SUV-uri, de aproape 50%, la 154 de unitati. La nivelul vanzarilor de autoturisme Fiat, acestea au atins un nivel de 10.070 de unitati.
AutoItalia, importatorul marcilor Grupului Fiat pe piata locala, a comercializat anul trecut 16.260 de autovehicule, nivel similar cu cel din 2007, potrivit statisticilor companiei. Cea mai bine vanduta marca din cadrul grupului s-a mentinut Fiat, cu 15.848 de unitati, in crestere cu 1% comparativ cu anul anterior. Cel mai ridicat avans l-a inregistrat marca de lux Maserati, care in 2008 si-a dublat vanzarile la 41 de unitati, valoarea masinilor comercializate depasind cifra de 4,5 milioane de euro. Cea mai mare scadere a fost inregistrata de SsangYong, producatorul coreean de SUV-uri, de aproape 50%, la 154 de unitati. La nivelul vanzarilor de autoturisme Fiat, acestea au atins un nivel de 10.070 de unitati.