Medlife, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala a serviciilor medicale private, vizeaza in acest an cresterea cifrei de afaceri cu 40%, pana la 31,5 milioane de euro. In 2008 Medlife a inregistrat o majorare cu 67% a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2007, de la 12,7 milioane de euro, la 21,2 milioane de euro. Cresterea a fost la finele anului 2008 peste cea bugetata initial – de 20,7 milioane de euro, dar sub rectificarea bugetara de la mijlocul anului 2008 in special pri
Medlife, unul dintre principalii jucatori de pe piata locala a serviciilor medicale private, vizeaza in acest an cresterea cifrei de afaceri cu 40%, pana la 31,5 milioane de euro. In 2008 Medlife a inregistrat o majorare cu 67% a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2007, de la 12,7 milioane de euro, la 21,2 milioane de euro.
Cresterea a fost la finele anului 2008 peste cea bugetata initial – de 20,7 milioane de euro, dar sub rectificarea bugetara de la mijlocul anului 2008 in special prin prisma cursului valutar, cifrele in lei au fost realizate. Motivele cresterii cu 67% a cifrei de afaceri anul trecut au fost datorate, in mare parte, deschiderii in 2008 a doua hyperclinici: cea din Timisoara si cea din Drumul Taberei Bucuresti.
Anul 2008 a marcat si primul an in care MedLife a deservit peste 1.000.000 clienti in ambulatoriu si a depasit numarul de 2.000.000 analize medicale in cele cinci laboratoare pe care le detine.
Cresterea bugetara din 2009 se bazeaza in comparatie cu anii precedenti in principal pe atragerea de clienti in dauna concurentei si mai putin pe deschiderea de noi unitati medicale, fiind primul din ultimii ani in care va prima dezvoltarea pe verticala.
In acest context, Medlife pune accent pe dezvoltarea unor servicii medicale ultraspecializate care cat si pe introducerea unor servicii decontate prin CNAS in cadrul sectiilor d