Expotek va investi anul acesta aproximativ 750.000 de euro in organizarea targului IT&C CERF, cu 50% mai mult decat in 2008, cand compania a investit 500.000 de euro, iar targul de anul acesta va aduce schimbari atat de structura, cat si de continut.
“Chiar daca anul acesta profitabilitatea CERF-ului nu va fi asemanatoare cu cea din anii precedenti, suntem dispusi sa sustinem acest eveniment pentru a amortiza cheltuielile in maxim cinci ani”, a declarat Dan Voicu, director general al Expotek.
CERF-ul de anul acesta va fi impartit in doua sectiuni, si anume: Business Community, eveniment adresat in principal sectorului business to business, si Digital Life, care este adresat sectorului consumer.
“Schimbarile pe care am decis sa le facem nu sunt influentate de criza, ci de nevoile partenerilor nostri, mai ales ca la nivel international targurile IT&C au inceput sa nu mai aiba succesul de pana acum, trend pe care nu l-am observant si pe piata din Romania. Daca nu ar fi fost criza am fi dorit sa marim dimensiunile CERF-ului. Anul acesta vom avea mai mult de muncit pentru a convinge clientii ca solutiile noastre sunt benefice, mai ales ca bugetele de marketing s-au redus considerabil”, a mai declarat Dan Voicu.
Anul acesta, compania isi va directiona campania de promovare a evenimentului spre comunitatile specializate, iar mediul online va avea un rol semnificativ. Totalul investitiilor in promovarea evenimentului se va ridica la 200.000 de euro, la un nivel asemanator cu cele din 2008.
Anul trecut, peste 120 de companii au detinut standuri in cadrul targului, iar pentru anul acesta Expotek estimeaza un numar asemanator. Pana acum organizatorul CERF-ului a semnat 20 de contracte, insa nu a vrut sa furnizeze detalii despre identitatea acestora.
Desi, la inceputul acestei luni, Vodafone Romania, cel de-al doilea mare operator de telefonie