PREZENTARE. Modelul de lenjerie intima, comercializat in beneficiul campaniei initiate de Dana Savuica, a fost promovat de un manechin profesionist Ingrijorata de statisticile care arata ca la fiecare trei minute o femeie este diagnosticata cu aceasta afectiune, vedeta se implica activ intr-o campanie de prevenire a cumplitei boli. Fostul manechin a recunoscut ca ea insasi are ceva probleme, despre care a aflat in urma unei mamografii facute anul trecut.
Claudia Voicu
Vedeta asteapta acum, nu fara emotii, rezultatele unor noi investigatii la sani pentru care este programata saptamana viitoare. "Anul trecut, medicii mi-au spus ca aceste probleme au aparut din cauza ca am inaintat in varsta. Sper ca mamografia pe care o voi face acum sa fie in regula", a marturisit vedeta. Marcata de moartea brusca a prietenei sale, Melek Amet, rapusa de cancer ovarian, Dana Savuica a decis sa le ajute pe alte femei sa constientizeze faptul ca nu este de gluma cu aceasta boala. "I-am dat lui Melek un mesaj de Paste, la care nu mi-a raspuns, dar m-am gandit ca este bine. In realitate, nu era deloc bine. Am mai vazut-o abia dupa ce s-a intamplat nenorocirea, cand era pe un pat, acoperita cu un cearsaf. Voi avea intotdeauna pe constiinta faptul ca nu i-am fost alaturi", a spus vedeta, cu ochii aproape inlacrimati. Dana a mobilizat mai multe firme si, implicit, persoane, care s-au oferit sa o sprijine in campania de prevenire a cancerului la san pe care a initiat-o. Astfel, designerul Cosmina Inglezian a creat un model de lenjerie intima din matase naturala si aplicatii de cristale Swarovski, in forma funditei roz, emblema internationala a campaniei de prevenire a cancerului la san. Banii obtinuti din vanzarea produselor vor fi donati pentru campania "Ia atitudine!".
PREZENTARE. Modelul de lenje