Regia Autonoma de Transport Timisoara a incheiat anul cu datorii mari catre furnizori, valoarea datoriilor acumulate fiind echivalenta cu cifra de afaceri a R.A.T.T, a anuntat conducerea institutiei. Din cauza situatiei financiar-contabile, regia nu va mai efectua investitii noi in anul urmator, ci se va axa pe proiectele in derulare. Unul dintre acestea este noul sistem de ticketing, care a starnit deja nemultumiri in randul calatorilor. R.A.T.T. datornic
Regia Autonoma de Transport Timisoara nu va efectua investitii noi in anul urmator, din cauza restantelor uriase pe care le datoreaza furnizorilor, a anuntat directorul Ioan Goia : "Desi situatia financiar-contabila de la sfarsitul anului trecut arata ca am iesit cu profit, informatiile au fost putin denaturate, pentru ca datele de la inceputul lunii iulie aratau ca trebuie sa dam clientilor furnizori peste 77 miliarde lei. Spun doar ca in acest moment cifra de afaceri a R.A.T.T. este oarecum egala cu valoarea sumelor datorate", a declarat dr. ing. Ioan Goia, director general al R.A.T.T.
Potrivit acestuia, R.A.T.T.-ul a incercat sa ajunga la o intelegere cu furnizorii carora le datoreaza bani. "Am discutat cu furnizorii si am hotarat sa platim debitul, fara sa se mai calculeze si penalitatile imputate R.A.T.T.-ului. Unii dintre furnizori au inteles acest lucru si am reusit incheierea de mai multe astfel de contracte. Astfel ca speram sa reusim sa ne platim datoriile in primul semestru al anului 2009". Directorul R.A.T.T. a mai declarat ca situatia financiara precara a institutiei pune in dificultate anumite proiecte, astfel ca, in 2009, nu se vor mai face investitii noi, ci se vor avea in vedere doar cheltuielile de mentenanta indreptate spre proiectul de modernizare a parcului auto si incercarea de atragere de fonduri europene, care sa finanteze derularea proiectelor actuale. Probleme cu sistemul