Gisele Bundchen este noua imagine a colectiei vestimentare lansata de brandul sportiv Rampage.
Manechinul a fotografiat pentru Rampage, dar in acest an va aparea si pe copertile revistelor Marie Claire, Cosmopolitan si InStyle, dovada ca popularitatea ei este in crestere, anunta Million Looks.
Gisele si-a ales singura fotograful, hair stylistul si machioza, dar si hainele cu care a fotografiat pentru campania care va fi lansata in aceasta primavara. Fotomodelul a inlocuit-o pe Petra Nemcova care a fost imaginea brandului timp de doi ani si jumatate.
"Este prima data cand am facut fotografii pentru toate produsele colectiei, de la blugi pana la accesorii, care arata stilul Rampage. Ne-a facut placere sa lucram cu Petra, dar credem ca Gisele da o noua imagine brandului si ii va creste valoarea", a declarat Marder, manager al companiei.
Gisele Bundchen este noua imagine a colectiei vestimentare lansata de brandul sportiv Rampage.
Manechinul a fotografiat pentru Rampage, dar in acest an va aparea si pe copertile revistelor Marie Claire, Cosmopolitan si InStyle, dovada ca popularitatea ei este in crestere, anunta Million Looks.
Gisele si-a ales singura fotograful, hair stylistul si machioza, dar si hainele cu care a fotografiat pentru campania care va fi lansata in aceasta primavara. Fotomodelul a inlocuit-o pe Petra Nemcova care a fost imaginea brandului timp de doi ani si jumatate.
"Este prima data cand am facut fotografii pentru toate produsele colectiei, de la blugi pana la accesorii, care arata stilul Rampage. Ne-a facut placere sa lucram cu Petra, dar credem ca Gisele da o noua imagine brandului si ii va creste valoarea", a declarat Marder, manager al companiei.