Daca in cinematografie si-a croit singur drumul, construindu-si o cariera originala si reusind sa scape de eticheta de sex-simbol pentru adolescentele cvasiisterice cu care se alesese dupa "Titanic", in ceea ce priveste cariera in campaniile publicitare, Leonardo DiCaprio calca pe urmele unui alt poster-boy care s-a transformat in actor "cu acte-n regula": Brad Pitt. Mai precis, dupa sase ani ca ambasador al brandului de ceasuri TAG Heuer, Brad Pitt va fi inlocuit de DiCaprio.
Jean Cristophe Babin, CEO si presedinte al TAG Huer, a anuntat luna aceasta ca galeria impresionanta de ambasadori ai brandului (care ii mai include pe Tiger Woods si Maria Sarapova, iar pana de curand si pe Lewis Hamilton si Uma Thurman) s-a imbogatit cu un star hollywoodian de top: Leonardo DiCaprio.
Vedeta care a propulsat incasarile "Titanicului" pana in stratosfera datorita popularitatii in randurile tinerelor spectatoare si-a cladit un CV impresionant in ultimii ani, reusind sa scape de eticheta de idol pentru adolescenti si fiind luat in serios de critici cu filme precum "Blood Diamond", "The Departed" sau, mai nou, "Revolutionary Road".
Leonardo DiCaprio si TAG Heuer au semnat un parteneriat pe o perioada de trei ani, iar drepturile de autor si un angajament de cateva milioane de dolari din partea actorului vor fi directionate catre fundatii care sprijina protectia mediului inconjurator si care ajuta copiii din zonele defavorizate, precum celebrele favelas. "TAG si cu mine vom oferi donatii celor mai influente si mai active organizatii ecologice din intreaga lume", a spus DiCaprio.
Iar Jean Cristophe Babin e de parere ca "Leonardo DiCaprio e mult mai mult decat un actor. Este un om care isi doreste sa schimbe planeta si sa schimbe in bine conditiile de viata ale copiilor cu dizabilitati. El a contribuit prin talentul sau si prin donatiile sale la construirea une