» In campania electorala, candidatii spuneau ca inteleg nevoile oamenilor si ca vor face tot ce le sta in putinta pentru a le rezolva.
» Multe dintre aceste planuri au ramas la stadiul de intentie.
» Proiectele care s-au realizat totusi au fost distruse intre timp.
Politicienii din judetul Tulcea au uitat, a doua zi dupa alegeri, de investitiile electorale promise in campania electorala. Anul trecut, liderii PSD si PNL au generat un scandal de proportii in Consiliul Judetean Tulcea, fortand astfel mana consilierilor judeteni sa aprobe o investite ilegala. Astfel
s-a hotarat preluarea constructiei podului de peste Dunare de la Ministerul Transporturilor de catre CJ Tulcea, impreuna cu CJ Braila, desi prin lege investitia este de interes national. Trifon Belacurencu, presedinte PSD Tulcea, si Octavian Popa, presedinte PNL Tulcea, au declarat atunci ca, daca nu se va hotari rapid construirea podului de la Smardan, judetul va fi aruncat intr-o saracie lucie. In opinia celor doi lideri, acest pod ar fi constituit o mare oportunitate de afaceri in zona Macin. Acum nimeni nu mai vorbeste de podul de la Smardan.
Ministerul Transporturilor a refuzat sa declasifice investitia de la interes national la interes judetean, motivand ca nu este posibil, pentru ca podul de la Braila – Smardan leaga doua drumuri nationale. Proiectul podului a fost utilizat insa de Belacurencu si Popa in campaniile electorale, pentru alegerile locale la care au candidat pentru Consiliul Judetean si la alegerile trecute, in urma carora cei doi politicieni au devenit parlamentari de Macin.
Liberalul Octavian Popa a mai propus o investitie cu iz electoral de care a uitat imediat dupa alegeri. Este vorba de infiintarea unei linii de transport tip RO–RO de la Isaccea la Orlovca in Ucraina. Ministerul Afacerilor Externe si cel de Interne refuza s