Pe parcursul anului 2008, in municipiul Braila s-au facut reparatii si modernizari pe 149.375 metri patrati de carosabil si 108.103 mp de trotuare. Aici intra atat strazile incluse in programul de reabilitare a centrului istoric, finantat in proportie de 75% cu bani europeni, cat si alte artere rutiere, reparate prin covor asfaltic sau plombari, pe cheltuiala Primariei. Este vorba despre artere importante, intens circulate, dar si de strazi mai mici, care nu au mai beneficiat de astfel de lucrari de ani de zile. Astfel, pe langa Sos. Buzaului, Calea Calarasilor, B-dul Dorobantilor sau Calea Galati, au beneficiat de reabilitari sau modernizari si strazi precum Bujorului, Milcov, Cezar Petrescu sau Vadul Catagatei. S-au reabilitat, tot anul trecut, si cateva parcari, cum ar fi cea dintre blocurile B21, B23 si B28, din cartierul Calarasi IV, cea de la blocurile B9 si B10, din Viziru III sau cea de la blocurile N1-N2, din Hipodrom.
Primarul Aurel Simionescu este multumit si nu prea de volumul de lucrari. "Daca e sa ne raportam la cat s-a facut in 2006 sau 2007, de exemplu, putem spune ca lucrurile stau bine, dar daca vorbim despre situatia strazilor si parcarilor din municipiu, atunci observam ca ceea s-a realizat anul trecut nu poate primi alt calificativ decat “satisfacator”", ne-a spus Simionescu. Este de remarcat ca, in 2008, an electoral, s-au alocat de la bugetul local, la capitolul "Lucrari de drumuri", 200 de miliarde de lei vechi, in crestere semnificativa fata de cel 120 miliarde alocate in 2007. Sumelor de la buget li s-a adaugat investitia cu cofinantare europeana, in valoare de 8 milioane de euro, cu ajutorul careia au fost asfaltate sau pavate 23 de strazi din centrul istoric, precum Mihai Eminescu, Danubiu, Imparatul Traian, Gradinii Publice sau Belvedere.
In 2009 obtinem banii, in 2010 incepem sa facem strazile
@N_P