Medlife, liderul pietei de servicii medicale private si-a majorat, in 2008, cifra de afaceri cu 67%, pana la valoarea de 21,2 milioane euro.
Principalele motoare de crestere pentru compania furnizoare de servicii medicale private au fost,
in mare parte, cele doua noi hyperclinici deschide anul trecut : cea din Timisoara si cea din Drumul Taberei.
Anul 2008 a marcat si primul an in care MedLife a deservit peste 1 milion de clienti in ambulatoriu (consultatii ambulatoriu), si a depasit numarul de 2 milioane de analize medicale in cele cinci laboratoare pe care le detine.
In ceea ce previziunuile pentru acest an, reprezentantii MedLife sunt optimisti. “MedLife si-a bugetat pentru anul 2009 o crestere a cifrei de afaceri de 40 % fata de anul 2008, pana la o valoare de 31.5 milioane euro”, declara Mihai Marcu (foto), proprietarul MedLife.
Cresterea bugetara din 2009 se bazeaza in comparatie cu anii precedenti in principal pe atragerea de clienti in dauna concurentei si mai putin pe deschiderea de noi unitati medicale, fiind primul din ultimii ani in care va prima dezvoltarea pe verticala.
“Cresterile sunt previzionate atat pe segmentul corporate cat si pe cel de retail unde MedLife inregistreaza de la inceputul anului un aflux neasteptat de pacienti, si inregistreaza zilnic un numar important de pacienti cu plata care sunt abonati la alti operatori de servicii medicale, deci ar putea beneficia de servicii gratuite”, mai declara oficialul companiei.
In acelasi context in cadrul Medlife s-a pus si se va pune accent pe dezvoltarea unor servicii medicale ultraspecializate care vin in intimpinarea cererii pacientilor ( centrul de referinta in imagistica obstetricala cu peste 10000 echografii efectuate la gravide in cursul anului 2008,centrul de sterilitate si infertilitate cu departament de FIV, introducerea de noi specialitati chir