In „vremurile de aur” se aplauda la comanda pe stadioane si la defilari. Si astazi mai sunt locuri in care nu poti aplauda decat la comanda, nu poti sa te bucuri decat la comanda, iar daca vrei sa taci... trebuie sa astepti tot o comanda. Afla cum poti face bani aplaudand si intra in culisele televiziunii.
O emisiune cu public, fara public
Radu Bacalu asteapta pe trotuarul de vizavi de intrarea Pangratti a Televiziunii Romane. Ii numara din priviri pe cei care s-au adunat pana acum: vreo 20, plus vreo 15 la caldura, in hol. E duminica, ora 15:30. Radu are nevoie de 70 de oameni pentru emisiunea lui Dan Bittman, Danutz SRL. Ii lipsesc jumatate si e deja atat de tarziu.
Radu e coordonator de public la una dintre cele mai mari agentii de casting pentru televiziuni din Bucuresti. E responsabil sa adune zilnic cam 50-70 de oameni, sa ii aseze in gradene, sa ii faca sa aplaude, sa rada, sa raspunda intrebarilor moderatorului sau – din contra – sa taca si la sfarsit sa ii plateasca si sa ii programeze pentru urmatoarea emisie. Nu degeaba prietena lui, Ada, spune ca „omul asta e o echipa”.
Peste o ora si un sfert toata lumea trebuie sa fie in platou. Radu scoate telefonul si apeleaza call center-ul de la agentie. „Au mai trimis ceva de la Duminica in familie?”. Vorbeste incet, nu vrea sa ii alerteze pe cei prezenti. Stie ce face – nu e prima data cand nu apar oamenii. Dar trebuie sa se miste repede.
Atentie la mine
Foto: HotNews.ro
Intre timp, au mai venit cativa. „Daca mai vin zece, 53”, calculeaza Radu. „Daca mai dau drumul de la Duminica, inca zece”. Isi musca buzele si isi incrunta usor sprancenele negre, stufoase. Are 21 de ani si nu are mai mult de 60 de kilograme, cu tot cu cele trei telefoane pe care le poarta de regula la el si cu rucsacul negru, in care a ingramadit aparatul foto, agende si liste de