Albalact, unul din cei mai importanti jucatori pe piata locala a lactatelor, este lider al categoriei lapte UHT cu arome, cu o cota de 60,82%, potrivit datelor MEMRB citate de companie.
Albalact a lansat recent sortimentul Fulga Mierlapte, care completeaza gama de lapte cu arome Fulga-Bunatati cu Lapte, prezenta pe piata romaneasca din anul 2008.
Produsele Bunatati cu Lapte de la Fulga sunt disponibilie in ambalaje de 250 ml si 1 litru.
“Fulga este brand-ul care are cea mai variata gama de lapte cu arome de pe piata, la ora actuala. In 2005 am lansat, in gama Bunatati cu Lapte, lapte cu ciocolata, cu suc de portocale si cu suc multifruct. In 2008, am imbogatit aceasta gama cu inca doua arome: vanilie si ciocolata si cu variantele de 1 litru pentru consumul in familie”, declara Cristina Miclea, brand manager Albalact Alba Iulia.
Campania de comunicare, care se va desfasura in perioada ianuarie-martie, va include spotul TV de 15 de secunde “Fulga Somn Usor” si va fi derulata pe cele mai importante canale TV. In paralel, va exista si o campanie de degustari in toate supermarketurile si hipermarketurile din tara.
Din echipa de creatie a noului spot “Fulga Somn Usor” au facut parte Irina Stoleru-art director Publicis, Otilia Coman-copywriter Publicis, Loredana Popasav-new business director Publicis, Elena Scutaru-senior account manager Publicis si Camelia Efrimov-A/V producer, iar din partea Albalact-Cristina Miclea, brand manager Fulga&Zuzu.
Infiintata in anul 1971, compania Albalact-Alba Iulia a fost privatizata in anul 1999 si este listata la categoria a II-a Bursei de Valori Bucuresti. Albalact se afla in acest moment pe locul patru in topul producatorilor de lactate din Romania si produce peste 60 de sortimente de lapte, iaurt, smantana, unt si branza.
Albalact are peste 500 de angajati si peste 3.500 de actionari.