La 11 ani de la lansare, Acasa este acum al doilea post din Romania in prime-time (orele 19.00-23.00) in termeni de audienta si unul dintre cei mai mari aducatori de profit pentru compania PRO TV SA (care include PRO TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International, Sport.ro si MTV Romania).
Desi In 1998 a fost lansat ca o alternativa de nisa pentru PRO TV, Acasa a ajuns sa depaseasca cifrele de audienta ale unor posturi generaliste si sa fie cel mai important dezvoltator de proiecte de fictiune romaneasca.
In 1998, Ruxandra Ion, unul dintre cei mai cunoscuti producatori TV din Romania, a lansat Acasa TV, una dintre primele televiziuni de nisa din Romania si primul post dedicat femeilor. Era vorba despre segmentul de public din categoria celor mai mari consumatori de televiziune - "al doilea target comercial acceptat worldwide", subliniaza Vanessa Cernea (33 de ani), managing director la Acasa TV.
Strategia initiala a constat in aducerea telenovelelor sud-americane in Romania pentru ca apoi, dupa familiarizarea publicului, sa creeze propriile productii de acest gen, in premiera pe piata media locala. Astfel, in octombrie 2004, Ruxandra Ion (53 de ani) a produs si a inventat prima telenovela romaneasca - "Numai iubirea", care a inregistrat audiente record inca de la lansare. Au urmat alte telenovele romanesti sub marca MediaPro Pictures: "Lacrimi de iubire", "Pacatele Evei", "Iubire ca in filme", "Daria, iubirea mea", "Inima de tigan" si "Regina".
La nivelul anului 2008, Acasa a fost, dupa PRO TV, al doilea cel mai vizionat post de televiziune din Romania, in randul femeilor cu varste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban. Astfel, pe acest segment de populatie, in perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2008, Acasa a fost al doilea cel mai vizionat canal in prime time (intervalul orar 19.00-23.00), cand a inregistrat o medie de audienta