Cotidianul Adevarul lanseaza, luni, un atac dur impotriva "trustului familiei Voiculescu" si Gazetei Sporturilor, acuzand publicatia sportiva ca ar induce in eroare cititorii printr-un concurs pe principiul "uite milionul, nu e milionul". Ziarul detinut de Dinu Patriciu anunta totodata ca a sesizat Consiliul Concurentei si alte institutii pentru ca, prin acest concurs, Gazeta Sporturilor ar face publicitate inselatoare si concurenta neloiala fata de ziarul Click!, prezentat drept "primul care a lansat conceptul de Premiu de un milion de euro".
In articolul acuzator, intitulat "Teapa de un milion de euro a lui Felix", Adevarul sustine: "Pura coincidenta (sau poate nu), campania de marketing a Gazetei Sporturilor a fost demarata la doua saptamani dupa ce ziarul Click! a lansat (14 ianuarie 2009) un concurs care merge tot pe ideea premiului de un milion de euro: "1 milion de euro, premii numai in bani". Diferenta esentiala este aceea ca ziarul Click! chiar va da cei un milion de euro, pana la ultimul cent!"
Din mesajele de promovare ale premiilor Gazetei Sporturilor, Adevarul intelege ca acestea promit ca unul dintre cititorii cotidianului sportiv va deveni milionar, dupa care analizeaza "sansele ca finalistul sa castige milionul de euro", care "sunt de 1 din 125, adica 0,8%", sansele fiind mult mai mari ca acesta sa primeasca doar 3.000 de euro.
Adevarul o citeaza pe Andreea Mira, directorul de marketing al Gazetei Sporturilor, potrivit careia acest concurs si cel lansat la mijlocul lunii trecute de Click nu ar semana deloc.
Iann scrie pe blogul sau ca noua campanie a Gazetei Sporturilor incepe pe 13 februarie, "in cadrul actiunilor de promovare a 85 de ani de la aparitie".
La randul sau, Calin Cosmaciuc aminteste pe blogul sau ca "vorbele dulci" ale cotidianului Adevarul despre GSP vin la scurt timp dupa ce acela