Voxline Communication, companie specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie, estimeaza ca piata de mobile marketing autohtona va depasi doua milioane euro in 2009, fata de o valoare estimata la circa 1,5-1,8 milioane euro in 2008, potrivit unui comunicat al companiei. In 2008, Voxline Communication a avut afaceri de doua milioane euro, cu 30% mai mare decat in 2007, iar pentru acest an estimeaza o crestere mai moderata, de 15%.
20% din cifra de afaceri din 2008 a fost generata de servicii de marketing digital, in special mobile marketing (campanii sms, promotii), restul de 80% revenind serviciilor de mobile content, micropayment si alte aplicatii pentru retelele mobile si fixe.
Potrivit reprezentantilor companiei, resterea de 15% a afacerilor in 2009, va fi atinsa ca urmare a dezvoltarii si obtinerii unor venituri mai mari din cresterea anumitor categorii de servicii de mobile marketing in perioada urmatoare. Compania estimeaza o crestere de 25% in 2009 a veniturilor obtinute din serviciile de marketing digital si 12,5% crestere a veniturilor din celelalte categorii de servicii furnizate.
Dintre acestea, reprezentantii companiei se asteapta ca in 2009 sa scada serviciile de mobile content (ca urmare a tenditei globale in domeniu) in timp ce micropayment-ul va creste ca urmare a numarului din ce in ce mai mare de proiecte digitale care aleg aceasta forma de monetizare.
Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital francez, avand servicii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).
Prin