Investiţiile publicitare pe canalele de comunicare din Franţa au înregistrat scăderi semnificative în luna ianuarie, potrivit companiei de măsurare TNS Media Intelligence. Publicitatea TV a Investiţiile publicitare pe canalele de comunicare din Franţa au înregistrat scăderi semnificative în luna ianuarie, potrivit companiei de măsurare TNS Media Intelligence.
Publicitatea TV a cunoscut cea mai importantă scădere începând cu data de cinci ianuarie, din momentul în care au fost interzise reclamele, la posturile publice, în intervalul orar 20.00 – 06.00.
Clienţi mai puţini la radio
Declinul total, pe toată ziua, în ceea ce priveşte televiziunile naţionale este de 13%. După ora 20.00, volumul de publicitate TV a scăzut cu 30%, iar în timpul zilei, acesta a scăzut cu 6%.
În ceea ce priveşte industria de radio, volumul de publicitate la posturile naţionale a înregistrat un declin de 15%, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Mai mult, numărul clienţilor care au cumpărat spaţiu publicitar în luna noiembrie, a scăzut cu 12%.
Revistele au avut cel mai mult de suferit în luna ianuarie a acestui an, paginile lor de publicitate scăzând cu 17%, în timp ce presa cotidiană gratuită a pierdut 13% din paginile cu reclame.
De asemenea, panotajul stradal a înregistrat o diminuare a volumului brut de publicitate de 5% în luna ianuarie.
Scăderi şi în luna februarie
„Estimăm că piaţa de publicitate va scădea cu 10% în lunile ianuarie şi februarie. Cu toate acestea ne menţinem previziunile că anul acesta investiţiile în publicitate vor scădea cu cinci procente”, a declarat pentru „Le Monde” Sebastien Danet, preşedintele Zanith Optimedia.