* str. Vlahuta, din cartierul Chercea, ar fi putut lejer sa cuprinda patru benzi de circulatie * insa in cadrul programului ISPA implementat de firma "Athena", partea carosabila a fost pastrata cu doua benzi, in schimb s-au mai amenajat inca doua randuri de trotuare * astfel, str. Vlahuta, care ar fi putut ajuta la descongestionarea traficului auto tot mai intens, are in loc de patru benzi auto, patru trotuare, intre care se lafaie asa-numitele spatii verzi - in fapt, niste gradini de zarzavat ingradite cu plase si fiare ruginite
Exemplu de gandire fara logica si perspectiva si de bani cheltuiti pe proiecte ce mai mult incurca decat rezolva problemele comunitatii: strada Alexandru Vlahuta, din cartierul Chercea, pe care ar fi putut fi lejer amenajate patru benzi de circulatie, a fost "modernizata" anul trecut, pastrandu-se doar cate o banda pe sens si lasandu-se, pe o parte si pe alta, cate 10-15 metri latime, teren ocupat cu gradini de zarzavaturi ingradite haotic, cu plase ruginite. "Reabilitarea" strazii s-a facut in cadrul programului cu cofinantare europeana ISPA, in valoare de 17,7 milioane de euro, implementat de firma greceasca "Athena". Primaria ne-a explicat, asta-vara, ca vina nu le apartine grecilor, ci asa a fost proiectata strada, pe vremea admnistratiei Lungu, in 2003-2004, inainte de demararea programului. "Se vor face modificari, ulterior, dar inca nu se stie cand si cu ce finantare", ne declara, la vremea respectiva, primarul Aurel Simionescu, dand de inteles ca partea carosabila ar putea fi largita, asa cum ar fi fost logic sa se intample de la inceput, in conditiile in care masinile se inmultesc de la o zi la alta, iar strazile mai late nu mai sunt de mult un lux, ci o necesitate. Iata, insa, ca in pofida declaratiilor primarului, pe str. Vlahuta din Chercea se merge din aberatie in aberatie. Mai nou, cei de la "Athena" au inceput sa toa