"România nu e o vitrină de lux", spune Mădălin Ionescu. La "Acces direct" vin oameni care se trezesc în situaţii inedite, deseori extreme, chiar cu riscul de a părea ridicoli. "Asta e lumea reală, nu cea descrisă în cafenelele literare!"
Ai venit în Antena 1 doar de câteva luni şi deja ai început să îţi baţi la audienţe principalul concurent. Care e reţeta succesului la public a emisiunii tale, "Acces direct"? E adevărat că "Acces direct" are de peste trei luni o creştere spectaculoasă din punctul de vedere al audienţei. Melanjul uluitor de poveşti şocante, cazuri ieşite din comun, momente pure de divertisment şi prezentarea într-o manieră inedită a personajelor celor mai atractive din show-biz ne-au asigurat un succes pe care nu foarte mulţi îl anticipau. Emisiunea a fost gândită în cele mai mici amănunte. Membrii echipei nu au fost selectionaţi după ureche. Colegii care apar pe "sticlă", de exemplu, s-au mulat pe câteva protrete-robot: "justiţiarul", "prietenul poporului", "jucăuşa", "bomba sexy", "diliul", "confidentul vedetelor" etc. La toate acestea se adaugă un dinamism şi o viteză de reacţie mari, ceea ce ne-a permis nu o dată să dezbatem înaintea altora subiectele proaspete, fierbinţi. Nu aş uita elemente precum decorul viu, transmisiile în direct, specialiştii, prietenii emisiunii. Să nu fiu inţeles greşit. Nu suntem perfecţi. Mai dăm şi rateuri, uneori greşim. Încă mai căutăm soluţii pentru unele neajunsuri. Important este, însă, că publicul vine, că oamenii nu dau atenţie imperfecţiunilor şi că apreciază produsul în ansamblul lui. În patru luni am ajuns pe primul loc! Nu va fi foarte simplu să ne menţinem acolo. În fiecare zi trebuie să o luăm de la capăt. Nu avem timp să ne bucurăm!
Dacă publicul tău ar fi reprezentat printr-o persoană, cum ar fi aceasta? Femeie sau bărbat? Vârstă, ocupaţie, studii etc... Din ferici