Lenovo, al patrulea producator de computere din lume, intentioneaza sa se extinda "agresiv" pe pietele emergente si sa-si diversifice operatiunile pentru a obtine cresteri puternice ale vanzarilor, a declarat directorul general al companiei chineze, William Amelio, citat de presa internationala. La inceputul acestui an, Lenovo a anuntat ca a incheiat trimestrul al patrulea din 2008 in pierdere din cauza franarii activitatii economice, care a afectat vanzarile, compania urmand, in consecinta, sa concedieze 2.500 de angajati in cadrul unui plan amplu de restructurare. Actiunile companiei, listate la bursa din Hong Kong, au scazut cu 69% in ultimele 12 luni. "Aceste trenduri din industrie au creat ceea ce eu numesc furtuna perfecta cu care ne confruntam acum. Facem eforturi pentru a ne repozitiona, pentru a iesi din turbulentele economice mai puternici si mai viabili", a declarat Amelio, prezent la Forumul Economic de la Davos, Elvetia. Lenovo incearca sa-si diversifice operatiunile pentru a face fata declinului accentuat al cererii de computere pe piata chineza, activitatii comerciale reduse si lipsei de produse low-cost din oferta intr-o perioada in care apetitul consumatorilor pentru preturi scazute a crescut, a aratat oficialul companiei. Lenovo concureaza, pe plan global, cu Hewlett-Packard, Dell si Acer, iar principalul obiectiv al companiei pentru viitorul apropiat este sa obtina cresteri "semnificativ mai accelerate" pe pietele emergente din afara Chinei.
Lenovo, al patrulea producator de computere din lume, intentioneaza sa se extinda "agresiv" pe pietele emergente si sa-si diversifice operatiunile pentru a obtine cresteri puternice ale vanzarilor, a declarat directorul general al companiei chineze, William Amelio, citat de presa internationala. La inceputul acestui an, Lenovo a anuntat ca a incheiat trimestrul al patrulea din 2008 i