• Iesenii care navigheaza pe Internet, dornici sa afle amanunte despre anumite regii, vor avea surpriza sa constate ca paginile web ale respectivelor institutii sunt neactualizate, oferind informatii vechi si limitate
Un exemplu care demonstreaza esecul online al furnizorilor de utilitati este site-ul furnizorului de agent termic. Astfel, pe www.cet-iasi.ro, la rubrica noutati de ultima ora, au fost postate informatii despre o licitatie care va avea loc pe 19.11.2008, la fel stand lucrurile si in privinta termenului pentru depunerea formularelor pentru acordarea subventiei la incalzire: 15 octombrie 2008.
In schimb, datele referitoare la bugetul de venituri si cheltuieli ale centralei iesene sunt si mai vechi, datand din 2007, aidoma cifrei de afaceri postata pompos pe o interfata putin prietenoasa. Totusi, site-ul a suferit imbunatatiri comparativ cu alti ani. Desi sunt prezentate doar la nivel de asociatii, exista informatii despre facturile la incalzire si apa calda, de aceasta data mult mai actuale: 31 decembrie 2008.
Fara pagina web in urma cu cativa ani, Regia de Transport Public interactioneaza cu iesenii care acceseaza www.ratp-iasi.ro. Totusi, informatiile sunt prea generale si lipsite de interes pentru cetateni, aceasta daca iesenii stiu pe ce ruta sa circule. Prin urmare, sectiunile "Trasee", "Tarife" sau "Despre noi" se adreseaza mai degraba celor care vor sa viziteze orasul Iasi. In schimb, comparativ cu alte institutii, administratorii site-ului au reusit performanta de a oferi informatii din aceasta saptamana. In schimb, cei de la Salubris SA au convins ca sunt gospodari de exceptie, facand curat inclusiv pe site-ul institutiei, www.salubris.ro. Aici, cu greu pot fi aflate informatii despre numarul cainilor stransi in padocuri sau despre tarifele practicate de firma. Singurii care s-ar putea declara satisfacuti