Interviu acordat cotidianului nostru, de prefectul Constanţei, în prima sa zi oficială de muncă
Primul „angajat" al Instituţiei Prefectului Judeţul Constanţa care a venit, ieri, la serviciu a fost prefectul Tit Liviu Brăiloiu. Decis să se pună la punct, cât mai rapid, cu „mersul treburilor prin instituţie", la ora 7.30, reprezentantul Guvernului în teritoriu s-a prezentat la noul său loc de muncă. Care sunt priorităţile viitorului înalt funcţionar public veţi putea afla din interviul acordat ziarului nostru, în exclusivitate.
Este prima zi de muncă a dumneavoastră. De ce atât de matinal?
Am venit atât de devreme ca să mă apuc de muncă. Vreau să mă organizez, să organizez Prefectura Constanţa şi să-mi cunosc personalul, pentru a şti cu cine lucrez. De aceea am şi convocat o şedinţă pentru ora 10.30, cu angajaţii instituţiei. Vreau să ne cunoaştem, să văd ce face fiecare, unde lucrează.
Aveţi de gând să faceţi reduceri de personal?
Voi face o evaluare a personalului. Cine se achită de sarcinile de serviciu rămâne, cine nu, nu. Nu sunt adeptul pusului pe goană al angajaţilor, dar cine nu-şi face treaba trebuie înlocuit. Nu am nicio ţintă anume, dar vreau să ştiu exact cum sunt organizate lucrurile... poate modific organigrama. Inclusiv parcarea trebuie organizată, pentru că am venit, vineri (n.r. pe 30 ianuarie, când a avut loc învestirea oficială a sa în funcţia de prefect), şi nu mi-am găsit loc pentru maşină.
Veţi lua şi alte măsuri?
Printre altele, nu-i voi mai lăsa să fumeze prin instituţie, că e fum peste tot. E drept că nu fumez, dar nu asta contează, ci faptul că trebuie să respectăm legea. Vor fi şi măsuri administrative, dar şi legate de organizarea birourilor.
Din personalul existent în Prefectură, aveţi persoane pe care le cunoşteaţi anterior numirii în funcţie şi pe car