Reţeaua vizează deschiderea a zece noi restaurante în intervalul aprilie 2009-aprilie 2010. Reţelele de fast-food mizează pe menţinerea marjelor de profit pe fondul reorientării consumatorilor de la restaurantele de pe palierul premium spre cele economy. Reţeaua de restaurante de tip fast-food Buger King, unul dintre primii trei jucători de pe piaţa internaţională de profil, vizează deschiderea a zece noi restaurante în perioada aprilie 2009- aprilie 2010.
Oficialii lanţului american mizează pe dezvoltarea pieţei de profil în ciuda problemelor cu care se confruntă economia locală pe fondul crizei financiare. În prezent reţeaua Burger King deţine şase locaţii pe piaţa din România. „În perioada aprilie 2009 – aprilie 2010 avem intenţia de a mai deschide încă zece locaţii, acest plan de dezvoltare fiind însă flexibil şi fiind legat de evoluţia pieţei de real estate. Oraşele vizate sunt cele cu peste 100.000 de locuitori”, au declarat oficialii companiei.
Potrivit acestora, reţeaua va deschide primul restaurant din afara Capitalei la începutul lunii februarie. Noua unitate va fi amplasată în centrul comercial Carrefour (Tom) din Constanţa şi va avea o suprafaţă de 120 de metri pătraţi.
Neatinsă de criză
Referitor la posibilele efecte pe care criza financiară le-ar putea avea asupra pieţei locale de restaurante, oficialii Burger King sunt optimişti în ceea ce priveşte menţinerea fluxului de clienţi în cadrul restaurantelor pe care le operează în România.
„Criza financiară ar putea avea un anumit impact şi asupra consumatorului de fast-food dacă bugetul acestuia ar scădea atât de drastic încât nu şi-ar mai permite să manânce în oraş, însă nu credem că va fi o problemă”, au mai spus oficialii Burger King.
Grupul Burger King, al doilea lanţ de fast-food de pe piaţa americană după McDonald’s, a avu