Angajatii care sunt fericiti la locul de munca au un randament mai bun, iar satisfactiile obtinute contribuie decisiv la dorinta permanenta de a se autodepasi.
Pe fondul crizei economice mondiale, cea mai buna metoda a angajatorilor de a creste profitul afacerilor lor este sa investeasca in fericirea angajatilor, informeaza Sciencedaily.com.
"Beneficiile pe care angajatorii le pot avea in urma asigurarii unei stari psihologice bune a angajatilor sunt substantiale, mai ales in contextul actual", a spus profesorul Thomas Wright.
Chiar daca notiunea de fericire este subiectiva, angajatorul trebuie sa mentina interesul angajatului si sa asigure un climat general benefic performantei.
In opinia profesorului, o concentrare intensa asupra sarcinilor de serviciu dauneaza angajatului, care trebuie sa se relaxeze si sa nu fie tensionat pentru a putea performa.
Mai mult, potrivit studiilor realizate de Wright, persoanele care sunt multumite de slujba lor nu au probleme cardiovasculare, iar starea lor de sanatate este mult mai buna decat a angajatilor care lucreaza in conditii de stres.
Astfel, cheia traversarii crizei economice mondiale de catre marile companii este reprezentata de investitia in fericirea angajatilor, a mai spus Wright.
Angajatii care sunt fericiti la locul de munca au un randament mai bun, iar satisfactiile obtinute contribuie decisiv la dorinta permanenta de a se autodepasi.
Pe fondul crizei economice mondiale, cea mai buna metoda a angajatorilor de a creste profitul afacerilor lor este sa investeasca in fericirea angajatilor, informeaza Sciencedaily.com.
"Beneficiile pe care angajatorii le pot avea in urma asigurarii unei stari psihologice bune a angajatilor sunt substantiale, mai ales in contextul actual", a spus profesorul Thomas Wright.