Grupul Leo Burnett a anuntat, miercuri, printr-un comunicat de presa o crestere de 46% a cifrei de afaceri in 2008, an in care a lansat doua entitati noi, MediaVest si TruMedia Research. Dintre companiile ce formeaza acest grup, cea mai mare crestere procentuala a cifrei de afaceri, comparativ cu 2007, a inregistrat-o agentia de marketing interactiv iLeo, iar din punct de vedere valoric cresterea cea mai importanta a apartinut Starcom MediaVest Group, afirma Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, citat in comunicat.
Cum isi prezinta Leo Burnett activitatea in 2008:
Crestere de 46% a cifrei de afaceri la nivel de grup;Stefan Iordache: "Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007" (cifra de afaceri in 2007, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante, a fost de circa 375.000 euro);Stefan Iordache: "Din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group - care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent" (cifra de afaceri in 2007, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante, a fost de circa 27 de milioane de euro);Grupul nu precizeaza cum au evoluat celelalte entitati ale sale;Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett&Target; compania de media Starcom MediaVest (Starcom Romania a devenit in 2008 Starcom MediaVest Group, alcatuita din 3 entitati media - Starcom, Starcom Direct si MediaVest); agentia de consultanta PR The Practice; agentia de marketing interactiv iLeo; shopul de idei 23 Communication Ideas; compania de masurare a audientei in-store si indoor Tru Media Research (infiintata in 2008);Clienti castigati in 2008: GE Money, Strauss, InBev Romania, Petrom, Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (T