Serviciul de Asistenta Sociala din cadrul primariei Targu Mures s-a mutat de saptamana trecuta in noul sediu de pe strada Gheorghe Doja numarul 9, la parter.
Noua locatie permite reunirea tuturor celor trei spatii de lucru pe care serviciul de Asistenta Sociala le are. ”Noi suntem mai multe servicii impartite si rasfirate prin oras. Avem doua birouri la Centrul Social si un serviciu la biroul din Piata Trandafirilor care functioneaza intr-un imobil revendicat. Este vorba de serviciul Protectie Sociala care se ocupa cu persoane cu handicap, varstnici, copii cu dificultati, biroul admnistrativ financiar. Conditiile nu sunt corespunzatoare pentru desfasurarea activitatii si nici nu s-au putut face investitii, avand in vedere faptul ca este revendicat”, a precizat Marta Maior, seful serviciului de Asistenta Sociala.
Noul sediu este incapator pentru personalul serviciului, avand opt birouri, din care unul este amenajat cu cinci ghisee care vor fi puse la dispozitia publicului pentru eliberarea abonamentelor pentru persoanele cu handicap, pentru acordarea ajutoarelor de incalzire, etc. ”Aici ne vom aduna cu totii si vom putea lucra in conditii civilizate. Nu se pune problema ca nu am fi avut si la primarie conditii, dar ideea a fost sa putem lucra alaturi de cei de la serviciul Protectie Sociala, pentru ca, oarecum fiecare caz trebuie tratat in asamblu si, este mai bine daca sunt si colegii acolo pentru a vedea ce se poate face, sunt necesare anumite investigatii. La biroul de la Teatrul de Vara unde se dadeau abonamentele pentru persoanele cu handicap, nu aveam calculatoare, iar daca cineva avea probleme nu puteam verifica. La noul sediu mai sunt cateva aspecte care trebuiesc clarificate, trebuiesc legate calculatoarele la retea”, a continuat sefa serviciului de Asistenta Sociala.
In cladirea noua isi vor desfasura activitatea aproximativ 30 de angajat