Serviciile de merchandising sfideaza criza, devenind prin intermediul acesteia chiar indispensabile pentru comerciantii care doresc sa-si creasca vizibilitatea produselor scoase la vanzare, pe fondul ponderarii cheltuielilor consumatorilor, au declarat reprezentantii agentiei Grup Sapte, specializata in actiuni de BTL si merchandising."Avand in vedere criza economica mondiala, consideram ca activitatea de merchandising este esentiala pentru companii, pentru castigarea spatiului la raft si difere
Serviciile de merchandising sfideaza criza, devenind prin intermediul acesteia chiar indispensabile pentru comerciantii care doresc sa-si creasca vizibilitatea produselor scoase la vanzare, pe fondul ponderarii cheltuielilor consumatorilor, au declarat reprezentantii agentiei Grup Sapte, specializata in actiuni de BTL si merchandising.
"Avand in vedere criza economica mondiala, consideram ca activitatea de merchandising este esentiala pentru companii, pentru castigarea spatiului la raft si diferentierea fata de competitori pe principiul "vinde cine e vizibil", a explicat echipa Grup Sapte.
Mecanismele promotionale preferate de clienti sunt
* Prezentarea la raft - 20%
* Degustarea - 40%
* Premiile instant - 25%
* Tombola - 15%
Potrivit agentiei, merchandisingul romanesc se va dezvolta in continuare, insa diferenta pe piata va fi facuta de factorul calitate, de experienta avuta in domeniu dar mai ales de serviciile integrate si facilitatile oferite.
"Cu siguranta merchandising-ul ofera plusvaloare eforturilor depuse de agentii de vanzari in mentinerea unor rate crescute a vanzarilor in locatiile partenere. Continuarea sau apelul la activitatea de merchandising constituie un prim pas in cresterea vizibilitatii produselor de consum si in inducerea necesitatii achizitionarii acestora de catre c