Nascuta dintr-o pasiune, afacerea ClockWise.ro propune un alt tip de shopping pentru iubitorii de ceasuri premium. Daca pana acum clientii unor astfel de produse se duceau in magazine sa isi aleaga accesoriul preferat, acum pot intra simplu pe site si comanda. ClockWise.ro a fost lansat in luna octombrie 2008, in urma unei investitii de 10.000 de dolari, investitie care a inclus si aducerea primelor doua branduri, Nooka si Alessi, au declarat Andreea Dirzeanu si Catalin Baciu, fondatorii busine
Nascuta dintr-o pasiune, afacerea ClockWise.ro propune un alt tip de shopping pentru iubitorii de ceasuri premium. Daca pana acum clientii unor astfel de produse se duceau in magazine sa isi aleaga accesoriul preferat, acum pot intra simplu pe site si comanda.
ClockWise.ro a fost lansat in luna octombrie 2008, in urma unei investitii de 10.000 de dolari, investitie care a inclus si aducerea primelor doua branduri, Nooka si Alessi, au declarat Andreea Dirzeanu si Catalin Baciu, fondatorii business-ului. Luna ianuarie a insemnat pentru Clockwise aducerea unui nou brand, Lip, printr-o noua investitie. ClockWise negociaza in acest moment acordarea de exclusivitate pentru brandurile Lip si Alessi, pentru Nooka detinand deja acest statut.
Cu toate ca cele trei branduri si-au facut intrarea pe piata intr-o perioada extrem de dificila, oficialii ClockWise sunt foarte optimisti. "Noiembrie si decembrie - primele luni de busines - au fost foarte bune. Cu toate ca actuala ciza financiara ne va afecta intr-o oarecare masura, sunt de parere ca exista si anumite sectoare care nu vor fi atinse, iar unele persoane vor continua sa cumpere", a declarat Andreea Dirzeanu
In ceea ce priveste planurile de viitor, aceasta a subliniat ca anul 2009 va fi anul ce va marca o crestere semnificativa pentru ClockWise. "Suntem in plin proces de selectie a catorva distribuitori pen