După ce şi-a terminat de plătit un credit la bancă, un vâlcean a vrut să-şi închidă contul deschis la BRD Râmnicu-Vâlcea, însă pentru a reuşi acest lucru i-au trebuit aproape două luni. Oficialii băncii motivează întârzierea printr-o greşeală făcută de cei de la BRD Vâlcea. Sursa: EVZ
Patru drumuri la bancă fără rezultat
Bucuros că terminase de achitat toate ratele la un credit, Cristian Stanca a mers la sfârşitul anului trecut la un consilier al băncii BRD din Râmnicu-Vâlcea, pentru a-şi închide contul. Consilierul i-a spus că mai întâi ar trebui să-şi închidă contul de card ataşat contului curent. După ce a făcut cererea, a aflat că trebuie să revină după o lună.
„Peste mai bine de o lună m-am reîntors la bancă, la aceeaşi doamnă consilier care mi-a spus că încă nu a fost închis contul de card şi de aceea nu-mi poate închide contul curent. Am întrebat-o ce trebuie să fac. Doamna mi-a spus să revin după Sărbători“, povesteşte Cristian Stanca. Vâlceanul a mers la bancă la jumătatea lunii ianuarie cu speranţa că lucrurile s-au rezolvat. Însă nici de data asta nu a avut noroc. Contul de card nu fusese închis. „Mai mult, consiliera mi-a spus că banca mi-a mai emis un card, fără să mă întrebe dacă îl vreau“, susţine bărbatul.
La sfârşitul lunii ianuarie, vâlceanul a mers pentru a patra oară la bancă. Şi în sfârşit a primit o veste bună. Contul de card a fost închis. „Consiliera mi-a completat un bilet de depunere, mi-a spus să merg la ghişeu să plătesc contravaloarea unei «administrări de cont» şi să mă întorc la dânsa pentru a semna o cerere către agenţia din Bucureşti, de închidere a contului curent. Am plecat mai spăşit ca niciodată din bancă, gândindu-mă la următoarea întâlnire“, mai spune băr batul.
Problema s-a rezolvat abia la a cincea vizită la bancă, la finele săptămânii trecute, când Cristian s-a