Planurile principalilor jucatori de pe piata autohtona de electronice, electrocasnice si IT au fost amanate. Daca, in 2008, Altex, Domo si Flamingo anuntau cu surle si trambite principalele tinte de atac pentru acest an, acum toti isi amana planurile. In contextul actual, cei trei mari jucatori ai pietei de profil bat in retragere si cauta solutii pentru diminuarea efectelor crizei. Altex, cea mai mare companie din retailul de electronice, electrocasnice si IT, dupa cifra de af
Planurile principalilor jucatori de pe piata autohtona de electronice, electrocasnice si IT au fost amanate. Daca, in 2008, Altex, Domo si Flamingo anuntau cu surle si trambite principalele tinte de atac pentru acest an, acum toti isi amana planurile. In contextul actual, cei trei mari jucatori ai pietei de profil bat in retragere si cauta solutii pentru diminuarea efectelor crizei. Altex, cea mai mare companie din retailul de electronice, electrocasnice si IT, dupa cifra de afaceri, anunta ca va face un pas important in acest an: sa se extinda la nivel zonal. Primele tari incluse pe lista erau Bulgaria si Ucraina. Acum insa, retailerul, care a inregistrat o cifra de afaceri de 340-350 milioane de euro in 2008, se afla intr-o continua expectativa. “Principala axa de dezvoltare a companiei Altex Romania este dezvoltarea pe piata locala – consolidarea pozitiei de lider pe care am ocupat-o in ultimii ani si dezvoltarea serviciilor oferite in concordanta cu modificarile impuse de piata. Vom continua planurile de extindere in tarile vecine, dar vor ramane intr-un plan secund. Prioritara pentru noi este piata din Romania”, a declarat Iuliana Marcu, PR coordinator Altex. Nici Domo nu se mai listeaza la bursa. “Grupul TechnomarketDomo din care face parte Domo Retail a pregatit in detaliu listarea la 3 burse (Londra, Bucuresti, Sofia). Pregatirile au durat aproape un an de zile, dar din cauza c