Spatiu comercial cu toata logistica pentru restaurant cu livrare in regim catering, salon infrumusetare, utilat conform standardelor UE, cu clientela deja formata si activitate in curs, spalatorie auto cu 4 rampe si toate utilajele, fast-food utilat cu vad excelent, cafenea utilata, salon remodelare corporala cu aparatura de ultima generatie sala pentru gimnastica aerobica, patiserie, cafe-bar, toate utilitatile, cabinet individual in clinica de stomatologie, magazin de haine, restaurant cu terasa – aceasta este doar o selectie de cateva dintre cele mai atractive oferte de "business for sale" lansate numai in ultima luna.
Nevoia actuala de lichiditati ii determina pe micii intreprinzatori sa renunte la afacerile puse cu greu pe picioare cu mult timp in urma si sa le ofere acum spre vanzare. "Acesta este cel mai nou tip de oferte aparute pe piata, care la o prima privire incanta, insa este o provocare sa preiei din mers un business fara a avea garantia ca va functiona si cu informatii minime, sau doar supozitii, despre ceea ce s-ar putea intampla in urmatoarele 6 luni la nivelul economiei nationale", afirma consultantii EuroMetropola.
Ce inseamna aceste preluari in termeni financiari? "29.000 euro pentru un salon de infrumusetare in zona Iancului, 90.000 euro o spalatorie auto in zona Trafic Greu, 55.000 euro o cafenea la Obor sau 70.000 euro un cabinet stomatologic intr-o clinica privata", exemplifica cei de la EuroMetropola. Acestea sunt varaintele brute ale preturilor, se stie deja ca recesiunea a mai imblanzit proprietarii care nu se mai simt regii pietei si se arata mult mai prietenosi in negociere. Preturile enumerate mai sus includ atat spatiul, cat si toata logistica necesara, dar si personalul, care ar putea contribui la continuarea succesului afacerii.
Mai multe informatii financiare si bursiere puteti gasi pe www.roma