UPC, unul din cei mai mari operatori telecom de pe piata locala, mizeaza mai mult pe serviciile noi decat pe extinderea acoperirii pentru infrastructura de cablu pentru a-si mari veniturile si a-si mentine baza de clienti din Bucuresti - unde se afla cei mai multi si mai bogati clienti pentru serviciile de cablu TV din Romania.
Compania a lansat ieri si in Capitala serviciul Digital Video Recorder (DVR), prin intermediul caruia clientii pot sa inregistreze pana la 65 de ore de emisiuni TV sau oprirea si derularea emisiunilor in direct ca si cum acestea ar rula de pe un DVD sau o caseta video.
Recorderul digital este disponibil si in localitatile din apropierea Bucurestiului, precum Buftea, Pipera, Otopeni sau Popesti Leordeni.
"Avem sperante mari de la Bucuresti. Este cea mai mare piata pentru UPC, si locul in care exista si clientii cu cele mai mari venituri", a spus Severina Pascu, directorul financiar (CFO) al UPC Romania.
Ea a adaugat ca UPC se axeaza pe valorificarea bazei existente de clienti a operatorului, dar mizeaza si pe recastigarea utilzatorilor pierduti in anii trecuti, care se afla in aria de acoperire a infrastructurii UPC. "Avem in mod cert un produs care ne diferentiaza in piata."
Pascu a facut aceste precizari in contextul in care a fost intrebata daca UPC are in vedere o extindere a infrastructurii in noi zone din Bucuresti.
Oficialii UPC nu au facut estimari privind numarul de clienti pe care mizeaza in Bucuresti pentru recorderul digital, insa este foarte probabil ca acesta sa fie de ordinul zecilor de mii. Serviciul DVR a fost lansat anul trecut in 22 de orase din tara.
Utilizand recorderul digital, utilizatorii UPC pot inregistra, spre exemplu, aproximativ 50 de filme pe care le pot revedea oricand ulterior.
Inregistrarea poate fi realizata in timp ce utilizatorii se uita la un alt program, sau poat