Daca in 2008 Gazeta Online a realizat o cifra de afaceri de 2,1 mil. euro si un profit net de 420.000 de euro, anul acesta grupul isi propune pastrarea unui share revenue de 10-11% din intreaga piata online si a unui profit similar, potrivit lui Sorin Danilescu, directorul de dezvoltare al GSP.
“Uitandu-ma la estimarile de acum un an pot spune ca nu am gresit cu mult. Obiectivul nostru principal era sa fim in topul eficientei business-urilor online. Al doilea obiectiv era sa obtinem un revenue share de 12-13% din toata piata de publicitate online. 2,1 mil. euro cifra afaceri e undeva pe aproape, asteptam rezultatele IAB Romania pentru evaluarea pietei online pe anul 2008 pentru a vedea daca ne-am atins si acest obiectiv”, potrivit declaratiilor lui Sorin Danilescu postate pe blogul lui Augustin Roman, director executiv al Gazetei Online.
De asemenea, acesta a precizat ca printre obiectivele Gazetei Online pentru 2009 se numara pastrarea unei marje de profit de 20%, “un target relativ usor de atins”.
Pe de alta parte, Danilescu a afirmat ca, in scurt timp, grupul va anunta partenerul de publicitate, dupa incetarea la 31 ianuarie a contractului cu regia Boom. Reprezentantul Gazetei Online a sugerat ca “sansele cele mai mari” le are regia de vanzari Intact Interactive.
“S-a hotarat de comun acord incetarea contractului, fiecare parte considerand ca e mai bine sa porneasca pe alt drum. Repet ce am spus si in comunicatul postat pe blog: le multumim celor de la Boom pentru munca lor, care a sprijinit cresterea site-urilor si sunt convins ca vom explora noi cai de cooperare in viitor”, a declarat, pentru Wall-Street, Augustin Roman.
Potrivit acestuia, contractul cu Boom s-a desfasurat in perioada ianuarie 2008-ianuarie 2009, timp in care numarul de vizitatori unici ai GSP a crescut cu 88%, ajungand la 1,4 milioane, livrand totodata prin adse