Procter & Gamble lucreaza impreuna cu Goldman Sachs pentru a identifica potentiali cumparatori pentru marcile de produse farmaceutice pe care le detine in portofoliul sau pentru gasirea de alte modalitati pentru a se retrage din aceasta arie a afecerilor sale. Producatorul de bunuri de larg consum, care detina marci precum Gillette sau Head & Shoulders, vrea sa se concentreze asupra afacerilor cu potential ridicat si sa abandoneze activele lipsite de importanta, au declarat surse avizat
Procter & Gamble lucreaza impreuna cu Goldman Sachs pentru a identifica potentiali cumparatori pentru marcile de produse farmaceutice pe care le detine in portofoliul sau pentru gasirea de alte modalitati pentru a se retrage din aceasta arie a afecerilor sale.
Producatorul de bunuri de larg consum, care detina marci precum Gillette sau Head & Shoulders, vrea sa se concentreze asupra afacerilor cu potential ridicat si sa abandoneze activele lipsite de importanta, au declarat surse avizate.
Divizia de "produse de ingrijire" a Procter & Gamble a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 14,6 miliarde de dolari, din care vanzarile de produse faramaceutice au insumat 2 miliarde de dolari.
Procter & Gamble produse, in afara de medicamentelor ce pot fi vandute fara reteta, ca Prilosec impotriva arsurilor de stomac, mai ales tratamente impotriva tulburărilor gastro-intestinale, musculare sau osoase.
Sursa: FT