Operatorii de telefonie care nu vor informa clientii cu privire la drepturile lor si la tarifele de telefonie sau valoarea minima a contractelor vor fi amendati cu pâna la 2% din cifra de afaceri, daca aceasta depaseste cinci milioane lei, potrivit unei decizii a Autoritatii Nationale pentru Comunicatii. Acestia vor fi obligati, la 90 de zile de la publicarea deciziei în Monitorul Oficial, sa se asigure ca personalul de vânzari comunica viitorilor clienti înainte de contract un set minim de informatii: tarifele si conditiile de aplicare, valoarea minima a contractului, inclusiv costuri care tin de terminal, durata minima a contractului si penalitatile datorate pentru încheierea contractului înainte de termen, conditiile în care contractul se prelungeste automat. De asemenea, cu 15 zile înainte de terminarea contractului, operatorii vor fi obligati sa comunice în scris clientilor, prin act sau SMS, informatii cu privire la conditiile de reziliere, penalitati si vor fi obligati sa remita clientilor contractul-cadru, indiferent daca sunt sau nu abonati.
Operatorii de telefonie care nu vor informa clientii cu privire la drepturile lor si la tarifele de telefonie sau valoarea minima a contractelor vor fi amendati cu pâna la 2% din cifra de afaceri, daca aceasta depaseste cinci milioane lei, potrivit unei decizii a Autoritatii Nationale pentru Comunicatii. Acestia vor fi obligati, la 90 de zile de la publicarea deciziei în Monitorul Oficial, sa se asigure ca personalul de vânzari comunica viitorilor clienti înainte de contract un set minim de informatii: tarifele si conditiile de aplicare, valoarea minima a contractului, inclusiv costuri care tin de terminal, durata minima a contractului si penalitatile datorate pentru încheierea contractului înainte de termen, conditiile în care contractul se prelungeste automat. De asemenea, cu 15 zile înainte de terminarea con