Colectii indraznete, creative si moderne de lenjerie intima au ocupat podiumul Salonului International de lenjerie de la Paris.
500 de firme din domeniu si-au prezentat creatiile pentru noul sezon si au avut peste 20.000 de vizitatori, informeaza L'internaute.
Prezentarile colectiile s-au desfasurat intr-o atmosfera de Moulin Rouge, iar fotomodelele au aprins imaginatia domnilor prezenti la show.
Participantii la eveniment au declarat ca motto-ul lor din acest an este: "Cat mai multa creativitate si exceptionalitate". Mai mult chiar, lenjeria intima in noul sezon este "Ultra Lenjerie".
Colectii indraznete, creative si moderne de lenjerie intima au ocupat podiumul Salonului International de lenjerie de la Paris.
500 de firme din domeniu si-au prezentat creatiile pentru noul sezon si au avut peste 20.000 de vizitatori, informeaza L'internaute.
Prezentarile colectiile s-au desfasurat intr-o atmosfera de Moulin Rouge, iar fotomodelele au aprins imaginatia domnilor prezenti la show.
Participantii la eveniment au declarat ca motto-ul lor din acest an este: "Cat mai multa creativitate si exceptionalitate". Mai mult chiar, lenjeria intima in noul sezon este "Ultra Lenjerie".