Anul 2008 a adus grupului Leo Burnett o crestere de 46% a cifrei de afaceri, largirea portofoliului de clienti si o noua structura, prin lansarea MediaVest si Tru Media Research.
" Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007, iar din punct de vedere valoric, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group - care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent", a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Din perspectiva de new business, in anul 2008 Leo Burnett Group si-a adaugat in portofoliu clienti precum: GE Money, Strauss, InBev Romania sau Petrom, dar si Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (The Practice), Blue Air, sport.ro, Credex (23 Communication Ideas) sau Baneasa Shopping City (iLeo).
Astfel, in 2008 companiile din grupul Leo Burnett au ajuns impreuna la peste 50 de clienti si peste 70 de branduri in portofoliu.
Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett&Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research - prima companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor din Romania.
Potrivit informatiilor publicate de site-ul Ministerului de Finante, cele mai mari doua firme din cadrul grupului, respectiv compania Leo Burnett & Target si Starcom Mediavest, au inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 15 mil. euro si un profit net de 400.000 de euro, respectiv 26,7 mil. euro si un profit de 1,2 mil. euro.
Anul 2008 a adus grupului Leo Burnett o crestere de 46% a cifrei de afaceri, largirea portofoliului de clienti si o noua structura, prin lansarea MediaVest si T