Desi vanzarile au mai scazut, iar, pe ici pe colo, s-au facut disponibilizari, industria luxului din Romania nu pare prea afectata. Ba mai mult, sunt jucatori pe piata care estimeaza cresteri de pana la 50%. Industria luxului este inca la inceput in Romania. Dupa ce ani de zile, romanii cu dare de mana si-au facut cumparaturile din marile magazine de pe Champs Elysees sau Fifth Avenue, acum au totul mai aproape de casa, de la parfumuri scumpe la automobile extravagante. "Pentru inceputul acest
Desi vanzarile au mai scazut, iar, pe ici pe colo, s-au facut disponibilizari, industria luxului din Romania nu pare prea afectata. Ba mai mult, sunt jucatori pe piata care estimeaza cresteri de pana la 50%.
Industria luxului este inca la inceput in Romania. Dupa ce ani de zile, romanii cu dare de mana si-au facut cumparaturile din marile magazine de pe Champs Elysees sau Fifth Avenue, acum au totul mai aproape de casa, de la parfumuri scumpe la automobile extravagante.
"Pentru inceputul acestui an, criza finaciara nu a afectat vanzarile Beautik Haute Pafumerie. Comportamentul clientului nostru nu a fost afectat. Referitor la cifre pentru 2009, estimam o cifra de afaceri de 6,5 milioane euro, in crestere cu 25% fata de 2008", a declarat, pentru Capital.ro, Andreea Gheorghiu, director GreenNet, companie ce opereaza parfumeriile Beautik. Aici se regasesc branduri de renume, precum: Rance, E.Coudray sau Les Parfums de Rosine, Robert Piguet sau Etat Libre D’Orange.
Vanzarile ceasurilor de lux au scazut insa usor, dar, in acelasi timp, s-au inmultit comenzile de reconditionare a acestora. Din acest punct de vedere, business-ul lui Mihai Ceciu – service si restaurari ceasuri de lux – este in crestere. “Pentru a limita chetuielile, clientii nostri prefera sa repare ceasurile decat sa cumpere altele. Noi avem si divizie de vanzare. Acolo, intr-adevar, s-a obs