Desi nu mai sunt o noutate, atacurile de tip phishing continua sa dea mari batai de cap clientilor Raiffeisen. Un exemplu in acest sens este oferit de mail-urile primite zilele trecute de mai multi angajati ai Regiei Autonome de Transport Public Iasi.
Sub pretextul prevenirii fraudelor online, acestia erau invitati sa intre pe o pagina de Internet "falsa", fiind indemnati sa lase aici date de identificare bancara. "Joi, 5 februarie 2009, departamentul de securitate Raiffeisen Bank a semnalat incercarea de spargere a bazei de date Internet Banking. Din acest motiv, pentru siguranta si buna desfasurare a tranzactiilor online, te rugam sa te inregistrezi in noua baza de date, cu o noua masura de siguranta care foloseste metoda de criptare a informatiilor utilizatorului de tipul SSL-Secure", se arata in mail-ul primit de salariatii regiei iesene. "Eu nici macar nu am cont la aceasta banca", a declarat amuzat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP. "Toata saptamana am primit astfel de mesaje, uneori cate patru pe zi", a mai precizat oficialul regiei. In replica, reprezentantii Raiffeisen recomanda clientilor bancii sa semnaleze imediat astfel de tentativa. "Sugeram tuturor clientilor nostri sa nu divulge niciodata si sub nici un motiv datele de identificare bancara. De altfel, Raiffeisen Bank nu solicita in nici o situatie informatii confidentiale prin e-mail (parola, numar de card sau cod PIN). Recomand celor care primesc astfel de mesaje sa contacteze banca fie la numarul de telefon 0800.802.02.02, fie prin e-mail, centrala•rzb.ro", ne-a declarat Anca Hasegan, responsabil Relatii Publice in cadrul Raiffeisen.
Desi nu mai sunt o noutate, atacurile de tip phishing continua sa dea mari batai de cap clientilor Raiffeisen. Un exemplu in acest sens este oferit de mail-urile primite zilele trecute de mai multi angajati ai Regiei Autonome de Tran