Proprietarii de mici afaceri sunt victime sigure ale crizei financiare. Pe lângă miile de angajaţi din toată ţara, care au fost disponibilizaţi în ultima perioadă, şi micii comercianţi au de suferit din pricina crizei financiare. Din lipsă de activitate, mulţi au renunţat deja la afacere sau au scos-o la vânzare. “Am încercat toate soluţiile. Reclamă, pliante distribuite în jurul magazinului, orice. Cu gândul că o să atrag clienţi am sc Proprietarii de mici afaceri sunt victime sigure ale crizei financiare. Pe lângă miile de angajaţi din toată ţara, care au fost disponibilizaţi în ultima perioadă, şi micii comercianţi au de suferit din pricina crizei financiare. Din lipsă de activitate, mulţi au renunţat deja la afacere sau au scos-o la vânzare. “Am încercat toate soluţiile. Reclamă, pliante distribuite în jurul magazinului, orice. Cu gândul că o să atrag clienţi am sc
Proprietarii de mici afaceri sunt victime sigure ale crizei financiare.
Pe lângă miile de angajaţi din toată ţara, care au fost disponibilizaţi în ultima perioadă, şi micii comercianţi au de suferit din pricina crizei financiare. Din lipsă de activitate, mulţi au renunţat deja la afacere sau au scos-o la vânzare.
“Am încercat toate soluţiile. Reclamă, pliante distribuite în jurul magazinului, orice. Cu gândul că o să atrag clienţi am scos la vânzare pizza cu preţ special de criză. Dar totul e în zadar!”, spune supărat George Dimitriu, proprietarul unui fastfood din cartierul bucureştean Militari. Pentru că afacerea care spera să îi aducă un trai civilizat e pe butuci, acesta a hotărât să găsească pe cineva, poate mai norocos sau mai întreprinzător, care să reuşească să o facă mai profitabilă. Deşi are o suprafaţă de numai 25 de metri pătraţi, fast-food-ul e complet utilat. Practic, cel care ar cumpăra businessul nu trebuie să vină decât cu o strategie mai eficientă. @N_