Radisson SAS, unul dintre cele mai importante branduri hoteliere din lume, îşi schimbă denumirea în Radisson Blu. Noua denumire, semnificativă, marchează o nouă etapă şi reflectă încheierea firească a unei relaţii strânse şi îndelungate Radisson cu SAS Group, în urma lansării ofertei publice iniţiale (IPO) a Rezidor, în noiembrie 2006. “După o perioadă lungă şi plină de succese petrecută alături de SAS, suntem nerăbdători să ne croim singuri un drum care să
Radisson SAS, unul dintre cele mai importante branduri hoteliere din lume, îşi schimbă denumirea în Radisson Blu. Noua denumire, semnificativă, marchează o nouă etapă şi reflectă încheierea firească a unei relaţii strânse şi îndelungate Radisson cu SAS Group, în urma lansării ofertei publice iniţiale (IPO) a Rezidor, în noiembrie 2006.
“După o perioadă lungă şi plină de succese petrecută alături de SAS, suntem nerăbdători să ne croim singuri un drum care să ne poarte cât mai sus. Ca Radisson Blu, avem ambiţia de a deveni cel mai dinamic, mai inovator şi mai de succes brand hotelier premium din lume”, a spus Kurt Ritter, preşedinte şi CEO al grupului Rezidor.
Thorsten Kirschke, Senior Vice President şi COO al Radisson Blu, a explicat că trecerea de la SAS la Blu va urmări o evoluţie graduală de-a lungul anului 2010. “În prezent operăm sau avem în dezvoltare peste 200 de hoteluri, şi schimbarea denumirii a fost gândită astfel încât să evităm orice întrerupere inutilă a activităţii, obţinând în acelaşi timp un impact maxim”, a spus acesta.
În noua denumire, “Blu” s-a detaşat ca fiind alegerea naturală în urma unui amplu studiu de piaţă menit să identifice cel mai potrivit element de identitate vizuală care să înlocuiască binecunoscuta casetă albastră cu însemnele SAS.
“Noul element adăugat numelui Radisson este scurt, simplu şi semnificativ, şi prin aduce o notă de modernitate identită