• De partea cealalta, reprezentantii E.ON Gaz le recomanda celor care constata ca nu au primit factura de gaze naturale sa se adreseze Centrului de Relatii Clienti din str. Agatha Barsescu, nr. 4 bis.
Exceptand faptul ca trecerea la un nou sistem de facturare a consumului de gaze naturale a starnit multe comentarii, iesenii reclama acum neprimirea la timp a facturilor emise de E.ON Gaz Romania. Practic, posesorii de centrale termice nu pot afla cat au consumat decat in situatia in care se incumeta sa stea la cozile de la ghiseele casieriilor societatii. "Nu am mai primit facturi din aprilie anul trecut, iar cand am fost la ei, au spus ca este tot vina mea. Am facut sesizare si mi-a venit o factura pe luna noiembrie la sfarsitul lui ianuarie, dupa care gata...", sustine unul dintre nemultumiti.
De altfel, chiar reprezentantii E.ON Gaz admitca exista astfel de cazuri, desi, per ansamblu, emiterea facturilor decurge normal. "Procesul de distribuire a facturilor emise de E.ON Gaz Romania catre cei peste 1,4 milioane de clienti ai companiei noastre se desfasoara in cea mai mare masura in conditii optime. Dar, din diverse motive, nu este exclusa si aparitia unor cazuri de intarziere", afirma Corneliu Zait, responsabil PR Regional. Potrivit oficialului E.ON Gaz, consumatorii ieseni nu ar trebui sa-si faca probleme, intrucat dupa data scadentei facturii, ei mai au la dispozitie o perioada de gratie de 30 de zile in care pot achita facturile fara percepere de penalitati. "Rugamintea noastra este ca oricare client care constata ca nu a primit factura de gaze naturale sa se adreseze Centrului de Relatii Clienti al companiei noastre din Iasi, str. Agatha Barsescu, nr. 4 bis, pentru a sesiza aceasta situatie. In acelasi timp, consumatorul poate primi informatii privind contravaloarea facturii de gaze naturale, daca facturarea a fost efectuata pana la