Vel Pitar Ramnicu Valcea, unul dintre cei mai mari producatori de pe piata locala de morarit si panificatie, a incheiat un parteneriat cu filiala locala a producatorului de lactate Tnuva pentru a derula o campanie de promovare comuna, care va reduce costurile ambelor companii.
"Bugetul de marketing al companiei Vel Pitar din acest an este in linie cu bugetele trecute. Ceea ce s-a schimbat insa este modalitatea in care acesta este cheltuit. Mai mult ca niciodata urmarim eficienta exploatarii lui si evaluarea foarte precisa a fiecarei actiuni", a declarat Razvan Mircea, directorul de marketing al Vel Pitar.
Din acest motiv, Vel Pitar intentioneaza sa se asocieze in acest an cu alte firme pentru a face copromotii, primul parteneriat fiind deja incheiat cu Tnuva.
"Incepand cu 16 februarie dezvoltam pentru French Toast (brand Vel Pitar - n. red.) impreuna cu Sana Mea de la Tnuva o co-promotie care are ca fundament nu numai similitudinile dintre cele doua produse si branduri, ci si maximizarea sinergiilor dintre bugetele de marketing ale celor doua firme", a adaugat directorul de marketing al Vel Pitar.
Tnuva este unul dintre cei mai mari investitori in publicitate de pe piata locala a lactatelor, compania alocand anul trecut promovarii pe tv aproximativ 24 de milioane de euro (suma rate-card), cu zece milioane de euro mai mult decat in 2007, potrivit companiei de monitorizare Alfa Cont.
O alta schimbare care va avea loc anul acesta, in ceea ce priveste bugetul de marketing al Vel Pitar, va fi utilizarea mai mare a internetului pentru promovare.
Vel Pitar a avut in 2008 un buget de marketing de 2,5 mil. euro, care se va mentine si in acest an. Din aceasta suma, reprezentantii Vel Pitar aloca anul acesta 60% doar pentru promovare, respectiv 1,5 mil. euro.
"In anul 2009 mai mult de 50% din bugetul de promovare va fi alocat inter