Grupul international Publicis isi uneste cele trei agentii de media existente pe piata romaneasca in "cel mai solid grup local de negociere", sub numele PGM (Publicis Groupe Media), potrivit unui comunicat remis luni HotNews.ro. Cele trei agentii de media sunt Zenith Media, Optimedia si Starcom MediaVest.
Potrivit comunicatului, "in Romania, grupul Publicis este format din cele mai puternice agentii de media de pe piata locala: Zenith Media, Optimedia si Starcom MediaVest, fiind totodata cel mai mare - cu o cota de piata de 25,1%, si cel mai bun grup de comunicare din Romania, potrivit celui mai recent studiu RECMA (singura companie de research internationala care monitorizeaza piata agentiilor de media)".
UPDATE: Stefan Iordache, managing director Starcom MediaVest si COO al Leo Burnett Group Romania, a declarat pentru HotNews.ro ca in cadrul noului pool de media "nu exista o structura de conducere, asa cum niciunul dintre noi nu este seful celuilalt. De altfel, de aici vin si echilibrul grupului nostru si premisele succesului lui in Romania".
"Pe fiecare dintre noi ne conduc interesele clientilor nostri. Atat. Nu avem egouri intre noi si nici politici de cultivat", afirma Stefan Iordache.
Despre participarea la licitatii, acesta spune ca "faptul ca suntem in acelasi grup nu elimina competitia dintre noi pentru licitatiile ce vor urma pe piata si unde vom fi invitati. Fiecare dintre noi va veni cu produsul si strategia proprie, iar capitolul legat de grupul din care facem parte va fi similar. Insa, pot spune ca daca Starcom MediaVest are deja clienti intr-o categorie de servicii si nu vom putea participa la o licitatie, voi recomanda ca Zenith si Optimedia sa fie invitate la pitch".
Sefii celor trei agentii, citati in comunicat, explica ratiunea formarii "celui mai puternic pool de media" din Romania: